fredag, september 18, 2009

Önskeoutfit

Tröja och Sjal från H&M, Skor från Bronx/Ellos, Armband och Tights från Lindex

Så här vill jag gå klädd i höst! Jag har inte tröttnat på tights än, jag älskar dem! Det är så mysigt och skönt till skillnad mot jeans. Och Jadegrön som på sjalen är en ny favoritfärg.

Nu kollar jag på Idol, ska nog ta en bit äppelpaj att mysa med framför tvn. Katterna ligger i mitt knä och spinner, de är så varma och gosiga.

Dagen har varit väldigt trevlig! Har ju umgåtts med söta Emelie! Gick en sväng på stan medan hon klippte sig och blev fin. Försökte hämta ut paketet på Ellos men det gick inte så jag får vänta tills nästa vecka när Olle är hemma. Det ser ut som mina skor är skickade, så nu är jag glad. Hoppas de är lika snygga som på bild. Hämtade ut billjetterna till Winnerbäck iaf, längtar en massa! Hoppas ni får en mysig kväll!

Inga kommentarer: