fredag, september 04, 2009

Red Red hair

Nu är jag verkligen sugen på rött hår!
Det var jag från början innan jag blev brunett, men jag vågade inte på mig det på en gång ifall jag skulle velat bli blond igen. Men jag får vänta lite med att färga det rött, det är ju bara två veckor sedan jag var hos frisören. Ska tvätta ur färgen på håret ordentligt och sen beställa tid för att bli red head. Kommer bli jättesnyggt till hösten med lite färg! Jag vill ha en orange-röd-koppar ton, det ska alltså vara rött men åt det naturliga hållet, och ev lite ljusare slingor i. Bilden stämmer lite överäns med det jag vill ha.

Nu är det äntligen fredag iaf och jag kollar på Nyhetsmorgon i vanlig ordning, regnet slår mot fönstrerna. Hösten är på gång nu, jag håller tummarna för en Brittsommar framöver.
Vi hörs ikväll!

Inga kommentarer: