tisdag, september 01, 2009

Det är ni som e de konstiga


Jag förstår inte.
Om det är 15 grader varmt och sol i mars månad så slänger många delar av den svenska befolkningen av sig sina kläder och går omking i linne och kortbyxor som att det vore sommar, och tvärt om! Idag har det varit över 25 grader varmt och jag har sett folk gå omkring i stövlar och stickade tröjor. Varför har ni så bråttom med sommar/höstkläderna?
Det ser ju inte riktigt klokt ut att gå klädd så i värmen.
Ja, det var dagens i-landsproblem.

Annars så sitter jag här och äter kvällsmat nu men en svullen arm. Ramlade in i dörrhandtaget när jag skulle rädda en ljusstake från att gå sönder. Ljusstaken klarade sig som tur är. Men armvecket på den högra armen är helt svullet och jag känner att fingrarna inte riktigt hänger med som de ska. Men det går nog över. Efter jobbet köpte jag en ny väska på Gina T, tänkte visa den senare om jag orkar fota. Hörs sen!

1 kommentar:

EmelieCatrine sa...

Jag veeet! Förstår inte folk som klär sig då. Det är som att ta fram ballerina i februari för att de är sol ute en dag.. Haha!

Jaha okej, men då kan jag faktiskt veta vart ni var ungefär :-)

Ja, tack. Jag har haft en bra dag, har inte gjort mycket egentligen. Hur har din dag varit? Stackare som slog dig, nu är du också skadad som mig ;-)
Jadu, jag vet inte riktigt.. Nu ringde något filmbolag idag från Sthlm, men ändå inte hört något från Tyra.. Så..
Men när slutar du då ungefär? Jag är ledig när som helst :-)

KRAMAR