tisdag, september 15, 2009

Värdelöst

Jag är så otroligt trött på Tele2, jag säger snart upp skiten. Tidigare har både TVn och Bredbandet fungerat utan problem, men under sommaren och nu fungerar det inte alls! Varje dag bryts tvn sändningen och internet. Nu har vi varit utan TV hela förmiddagen, och internet (surfar på Olles mobil). Vi har ringt fyra gånger och de säger att det pågår felsökning i området, det måste vara ett väldigt allvarligt fel eftersom de aldrig åtgärdar det.
Det är så frustrerande. Nu kan jag förstå kunderna som jag pratar med på Viasat när inte deras tv fungerar. Vi funderar på att gå över till Telia, någon som vet ifall det fungerar bra?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Telia är precis kasst OCH dyrt för den delen...

Elin sa...

Ja det är lite dyrare än det vi har nu, som inte fungerar ;) Men inte orkar jag byta om det är lika dåligt.