lördag, september 05, 2009

Don´t take it too serious

Så här har jag gått klädd idag.
Ballerina Din Sko, Lacktights och Mockajacka MQ, Linne Indiska, T-shirt och Väska Gina T . Svart och vitt är ju aldrig fel!
Det hände "världens" skämmigaste grej på stan!
Det stod några manlig försäljare i Dominogallerian som sålde scrubbkräm och lotion. De lockade fram mig och jag kunde inte säga nej. Så han skrubbade mina händer med "salt från dödahavet". I den vita skålen droppade det ner Brunt vatten från mina händer! Det såg ut som jag inte tvättat händerna på flera veckor, jag kände hur jag blev helt varm och bara ville sjunka genom golvet i gallerian. Det som droppade var ju Brun utan sol som jag smörjt med idag. Försökte förklara det för säljaren men jag vet inte om han trodde på mig. Fy, jag skäms ännu....
600 kr skulle dem ha för grejjerna, sen sänkte de dem till 200 kr, men jag köpte det inte ändå. De trodde väl att jag helt enkelt vill vara smutsig...hehe.
Nu ska jag woka! Känner mig som världens tråkigaste som inte följer med Emelie och co ut ikväll, men jag är så trött. Jag måste ta igen mig här hemma. Så jag hoppas det kommer fler tillfällen!

3 kommentarer:

vesna sa...

tack så mkt =) riktigt snyggt =D

har du bloglovin? =) följa varann?

perniLLa sa...

Å! Det där har jag med provat, det är riktigt bra grejer de har! De säljer en nagelfil där med, använd den o polera naglarna med så behöver du aldrig mer måla dem med transparent lack..blir skitglansiga!

Anonym sa...

veldig veldig fint med lacktights, håper vi får se mere ;)