söndag, september 20, 2009

Solsken

God morgon sunshines!
Nu sitter jag och äter frukost och tittar ut över vår innegård. Solen skiner som vanligt och det kommer bli upp mot 20 grader varmt idag också! Än så länge är det den bästa hösten på länge, så här varmt och soligt brukar det ju inte vara, kanske brukar hålla sig runt 15 grader. Jag klagar inte!
Idag blir det jobb i vanlig ordning tänkte jag säga. Längtar till torsdag eftermiddag för då är jag ledig i 3 dagar. Nästa helg ska jag och Olle åka till Mantorp och kolla på STCC om vädret håller i sig. Jag hoppas det! Tycker det är riktigt kul att kolla på mototsport, även om inte STCC är min favorit. Inget slår ju rally! Visst jag kan i princip inget om bilar och motorer, men jag gillar när det låter mycket och går snabbt! ;)

Inga kommentarer: