tisdag, september 29, 2009

I´m back

Nu är jag tillbaka igen!
Igår var det en dålig dag så jag orkade inte ens tänka på bloggen. Det var inget allvarligt dock, bara en såndär trist dag som man kan ha då och då. De har ändrat mitt schema på jobbet en hel del och det gjorde mig faktiskt lite sur.

Idag försov jag mig, förstår inte hur detta kuna hända. Jag börjar jobba kl 07.55 och vaknade 08.30, inte bra alls! Jag har aldrig tidigare försovit mig så länge att jag inte kommit i tid. Det känns inte bra. Jag vill inte att de ska tro att jag är en slarvare, nej på mig är det alltid ordning och reda.
Och tror ni inte att jag stod felparkerad både igår och idag, jo! Men slapp böter båda gångerna, tack gode gud! Där sparade jag 1000 kr...
Igår kväll fick Olle ett ryck som slutade på Ikea med en ny garderob. Nu är den nästan färdigmonterad och fin. Kan visa senare. :)
Nu ska jag pussa lite på min älskling innan han ska fara och jobba en vecka. Hörs senare!

Inga kommentarer: