onsdag, september 16, 2009

Den perfekta dagen!


Nu har vi bokat billjetter till Lars Winnerbäck den 2 december i Västerås!!!

Platserna i Linköping var tyvärr slut och Olle tyckte vi kunde åka på utflykt till Västerås. Så på dagen ska vi gå på stan och så får han visa mig runt (han gick på gymnasiet där), middag blir det på min favoritrestaurang Jensens och sen på kvällen blir det Winnerbäck!!

Bilden tog jag (2004 eller 2005?) när jag såg han senast, jag var så nära honom...det har gått för lång tid sen sist helt enkelt. Den här gången blir det dock sittplatser för Olle sa att han inte orkade stå och trängas med folk och sen köra bil hem. Det märks att han blivit ett år äldre. Själv är jag ju fortfarande ung! ;-)

Nu kan jag sova gott efter en tuff dag på jobbet!

1 kommentar:

EmelieCatrine sa...

Hennes pojkvän lurade dit henne, hon trodde att dom skulle någon annanstans., Men sen så åkte han till uttagningen och sa: "Du ska söka". Så hon kom ju i skidkläder liksom, dom hade åkt skoter tror jag... Hehe :)

FAN vad kul med Winnerbäck, han är skitbra!

Kramar