måndag, september 07, 2009

Monday dress

Klänning Gina T, Strumbyxor H&M, Skor Skopunkten, Nitarmband Lindex, Halsband Ur & Penn

Detta är klänningen jag köpte i lördags, inte så dum va? Mockastövletterna jag visade igår skulle vara såå snygga till detta! Måste nog gå förbi Vagabond och se ifall de har dem. Det kostar ju inget att titta. Mina nya stövlar är också perfa till detta, men det är för tidigt med sånt nu. Jag förstår inte, mitt huvud blir helt suddigt på bilderna, fokusen är helt fel med andra ord. Måste se över det där, kanske höja stativet eller något.
Idag är det iaf måndag och min kära man kommer hem från en arbetsvecka. Måndag varannan vecka är väldigt bra med andra ord! Hörs i eftermiddag!

1 kommentar:

EmelieCatrine sa...

Jaha, har du? Men det har jag nog sett på din blogg föressten.. Skitsnyggt i allafall! :-)
Hur känner du dig idag då, med feber och allt. Men du har väl redan slutat nu till och med..? Skönt i såfall!

Juste, tänkte på en sak. Om du vill köpa skorna på Vagabond så undrar jag om du vill köpa mitt presentkort därifrån? ;-) Har presentkort därifrån på 400 kr, så kan vi byta, haha :-)

Kram Emelie