måndag, augusti 31, 2009

Hemklickat

Äntligen lyckades jag klicka hem volangtunikan, idag på morgonen fanns den i lager. Hade dessutom rabattkoder som gav 100kr rabatt, himla bra! Beställde topparna och armbandet också. De är perfekta till tights. Det är mycket skönare än jeans! Allt från H&M
Det blev aldrig någon bio igår, jag var så himla trött så vi stannade hemma och kollade på film stället. Ska kolla klart på den nu. Är lika trött idag, det kommer vara fullt upp på jobbet hela veckan. I helgen får jag vila ut i alla fall, så det blir skönt.
Kram på er!

1 kommentar:

Siofie sa...

Nae så långt är inte mitt hår, innan hade jag under brösten, så väldigt stor skillnad! Det längsta nu är väl under nyckelbenen skulle jag tro..
Nope, har inte egen häst, medryttarhäst. Ska ut och rida imorgon, hoppas att det inte regnar bara :) Han är ungefär lika hög i manken som jag är lång, 172 cm.. ;) Haha, stor bjässe banne mig. Dessutom är han bara sex år och gått på lösdrift sina tre första år, en liten vild häst ibland kan jag säga.. Speciellt när han inte orkar göra det man kräver, haha. Envis som man är lyckas jag alltid vinna!
Jaså, gått ganska fort alltså :) När flyttade ni ihop? Haha okej, en annan dag kanske? :)