onsdag, augusti 19, 2009

Nyklippt

Nu har jag varit hos Evelina och klippt mig. Hon fick ta 5 cm på längden så det blev ändå endel som rök bort. Nu ska jag börja göra inpackningar en gång i veckan, det är ett måste för att jag ska slippa råka ut för detta varje gång det är dags för klippning. Har ju haft samma längd på håret nu i 100 år känns det som. Sen har ju självklart att blondering som pågått i 7 år slitit en hel del på topparna hela tiden. Blondering är det slut på nu så mitt hår kommer bli snyggare, friskare och längre. Precis som jag vill ha det! Och på fredag blir det färgning på Sussies!

Evelina var dutkig på att klippa, henne ska jag gå till fler gånger! :)
De bodde också i en sekelskiftslägenhet men på närmare 145 kvm och 5 rum, herregud vad man fick lust att flytta in! De ska nämligen flytta till hus om ett par månader. Enda minuset var att dte inte fanns någon ballkong. Däremot fannns det ett rum som skulle passa perfekt som en walk in closet, hur mysigt som helst. Men jag vet inte riktigt vad vi skulle ha för nytta av en femrumslägenhet när vi är 2 personer.

Inga kommentarer: