torsdag, augusti 06, 2009

Mitt fotografi

Den här bilden förevigade jag tidigare när jag var ute och fotade i Industrilandskapet. Det blev nog min favoritbild. Det finns mycket vackert att fota runt om i Norrköping. Jag föredrar att fota detaljer framför landskapsbilder. Idag var det svårt att få bra översiktsbilder för solen sken för starkt så det blev inget bra. Det skulle behövas lite nya tillbehör till kameran för att kunna utnyttja den fullt ut. Men det får funka tillsvidare. Så nu vet ni att jag kan fota mer saker än mig själv, haha. Kanske visar lite fler bilder senare som jag fotade. Det var väldigt roligt att vara ute och vara lite extra kreativ.

(klicka på bilden för att se den i större format)

1 kommentar:

Linda sa...

wow! helt fantastisk bild! duktig fotograf du är! vilken kamera har du? va tycker du är bäst?

ha det så bra!

kram!