torsdag, augusti 13, 2009

Hey youuu!


Hej!

Härligt med torsdag, snart är det fredag och helg! På lördag ska vi förmodligen till "reptil/fisk-huset" i Kolmården. Vi gick aldrig in där sist vi var på Kolmården då tiden tickade för snabbt.

Idag på jobbet fick jag en ett erbjudande om att byta jobba, tänkte jag säga.
Jag är anställd hos Proffice sen i november och har jobbat på Viasats kundtjänst sedan dess, det är ju en bemanningsföretag så jag är uthyrd till Viasat kan man säga. Nu kommer min arbetsplats istället anställa mig, efter 9 mån som jag jobbat där. Det var ju kul att de är så pass nöjda med mig att de vill anställa mig. Det blir ju inte så stor skillnad mot nu.
Ordnade dessutom så jag har semester 29 dec - 4 jan så i år ska jag minsann inte missa Kiruna! Olle jobbar julveckan, så jag åker väl på att jobba över jul jag med då. Då får jag fira jul ensam med katterna, haha. Nåväl, det är långt till jul så vi får se vad som händer.
Koftan från Gina kom hem idag, den var jättefin minsann!
Nästa vecka ska jag färga om håret, det har släppt rejält med färg och är inte hälften så mörkt som på bilden nu. Får se om jag kör på samma nyanser, eller rött?
Nu ska vi åka och handla, ciaó!

Inga kommentarer: