fredag, augusti 07, 2009

Skippar kräftskivan

Jag hoppar allt var kräftskivor heter i år, precis som alla andra år. Kan inte ens minnas att jag befunnit mig på en riktig kräftskiva heller iofs.
Jag klarar inte av att äta kräftor för jag fobi för dem så jag skulle aldrig klara att ta i dem för det första. Och för det andra klarar jag inte att äta ett djur när jag ser hela djuret, samma sak med helgrillad kyckling. Det tar emot när jag verkligen ser att det är ett djur jag har på tallriken. Och för det tredje så verkar det inte som jag tål djur som finns i vattnet. Jag kan inte ens minnas att jag ätit kräfta eller räka och om jag har det vet jag inte hur det smakar. Det kanske är gott eftersom folk äter det, men jag vill inte äta de stackars djuren som kokas levande. Ja då vet ni detta och så glöm inte att lägga det på minnet. =)

Inga kommentarer: