onsdag, augusti 05, 2009

Tjenixen!


Tjoho! Nu har jag bytt om för att strax bege mig ut och gå, jag kommer nog inte kunna låta bli att gå in på några butiker inne i stan för att kika. När det gäller glass så blir det nog en Maräng swissMcDonalds, den är så god! Jag "tvingade" China att vara med på en bild, hon är så söt min lilla tös. Tror hon ska få bli fotomodell och försörja mamma när hon blir gammal.

Fy jag har en jättestor munblåsa på insidan av läppen så nu när jag käkade saltad mat sved det som bara den. Jag får ofta munblåsor, det är så himla jobbigt! (så nu vet ni det också ifall ni alltid gått och undrat över det)
Om man jämför den här bilden med den jag fotade idag på morgonen som finns här nedan så ser det ut som jag ökat ett par kilo runt magen på några timmat. Tänk vad lite kläder kan göra. Men det är skönt med slappa överdelar och shorts!

Hörs sen!

3 kommentarer:

Sari sa...

Tack för ditt svar =)
Kan känna igen en del i den rasen, har en bengal o hon är oxå aktiv och nästan översocial :S
Måste kolla in den sidan du skrev!
Ha en finfinkväll! :)

maja sa...

sv: VA neeeeeej, trodde det var lite som det från h&m som finns i rosa och svart... typ lite sådär genomskinligt, men åh!

Catja sa...

snyggt!