tisdag, augusti 04, 2009

Vardag

Bloggtips! Caroline!
Idag har jag en trist dag. Eller dagen är inte så trist egentligen, men jag känner mig otroligt tråkig. Fick dra på mig gamla "trasor" till jobbet för att allt låg i tvätten, håret är platt, färgen är matt och ser inget bra ut längre när det släppt en massa efter färgningen. Jag ska ju färga om det om 2 veckor, måste stå ut tills dess. Just nu ser det ut som jag är gråhårig under allt det bruna, not nice. Visst känns dagen lite tråkigare om man inte känner sig fin, och lite roligare om man känner sig fin? Sån är iaf jag.
Åkte en kort sväng till Ingelsta efter jobbet, men inget roligt fanns det i någon butik. Lika bra det för då "sparar" jag pengar, hehe. På lördag ska jag ju till Linköping och hälsa på Mickaela och hennes bebismage. Kanske hittar något fint där på stan, vem vet?
Nu kollar jag på förlossningskliniken, jag hoppas att min bebis kommer vara pytteliten. Om jag får någon, fy tusan...Hörs sen!

Inga kommentarer: