söndag, augusti 30, 2009

Söndag

Idag ska vi städa här hemma, enda gången man ångrar att vi bor i en stor lägenhet.
Sen ska vi göra köttbullar så jag hoppas de blir lika goda som mammas! Ikväll ska vi gå på bio och kolla på Inglorious bastards där Brad Pitt bla medverkar. Hoppas den är bra nu, men jag brukar gilla filmer i den stilen. Tänkte lägga upp lite bilder från crusingen senare också, jag fotade ca 160 bilder så det blir väl inte alla dock, utan det får bli favoritbilarna. Nu måste jag sätta igång här hemma så inte hela dagen går åt spillo!

1 kommentar:

EmelieCatrine sa...

DU HADE RÄTT! Guuuuud vad länge jag sov, herregud! PANIK! Fy fy!

Jaha okej, då förstår jag. Men vill du följa med och framförallt KAN så är det inga som helst problem om du skulle vilja hänga på! Ja, usch. Ne har aldrig gillat Otten. Har väl gått dit några gånger, men då mest när det är något speciellt så typ "alla" går dit.. Ok, hur dags brukar ni gå ut ungefär då?
Men herregud, haha. Gud vilken otur du har med det där, vad var det för top du skulle beställa då?

Hahaha, nej om du ska ha en sån där får du nog lätta på gasen lite i köerna ;-)

KRAMAR FRÅN MIG