tisdag, augusti 18, 2009

Lilla sessan

Nu har det blivit dåligt med uppdatering igen, har blivit så ofta den senaste tiden.
Annars så...ja. Jag ska nog till veterinären i morgon med lilla China, hon har eksem som börjar vara i örat så det måste vi se över. Lilla stumpan. Det kan vara hormonerna som spelar ett spratt då hon ev är pågång att börja löpa. Det kan också vara att hon inte tål det nya fodret, eller att det helt enkelt är ett infekterat eksem. Inget livhotande med andra ord. Hon verkar inte ha ont av det för hon kliar inget alls, så det är ju bra.
Över till något annat...
I morgon ska jag klippa mig, lite nervös som vanligt. Haha.
Det är min arbetskompis som ska klippa mig faktiskt, hon är utbildad frisör men kunde inte fortsätta pga allergi när det gäller färgning och permanent.
Det blir ju bara topparna som kapas så förvänta er ingen makeover den här gången. Ha det bra!

Inga kommentarer: