måndag, augusti 03, 2009

Så fin du var!

Ja den här jackan från Bikbok tycker jag var riktigt fin! Jag har en liknande fast i helsvart som jag köpte förra året, den får väl hänga med i år också. Man kan ju inte köpa nytt varje år när det inte ens är utslitet. ;)
Det var inte lätt att komma upp ur sängen idag kan jag säga, fy tusan. Det borde vara förbjudet att gå upp kl 6.00. Och vem är det som orkar ringa in till en kundtjänst kl 8.00 på morgonen?!
Det ska jag nog fråga den första kunden jag får idag.

Jag slutar iaf 14.25 eller 14.55, vet inte helt säkert, det är skönt iaf för det är långt kvar av dagen då. Herregud vilken liv katterna för just nu, de springer omkring som att de vore tokiga och "skriker" och busar. Tänk om man hade sån energi på morgonen. Nä, nu ska jag fortsätta att äta min frukost. Mackor med rostbiff och potatissallad (med stora potatisbitar i).

1 kommentar:

sanna sa...

svar: en locktång från vivåga