lördag, augusti 29, 2009

Made for Me!

Hej!
Helt oväntat hittade jag dessa lårhöga stövlar på Scorett idag. Jag älskar dem! Perfekt klack, snygga detaljer, tillräckligt tighta och de kostade 699:-. Trodde de skulle gå på över 1000:- först, vågade inte kika på prislappen innan jag testade dem. Ibland gör jag så för att inte priset ska påverka om jag verkligen gillar något eller inte. Okej, det är klart att jag inte betalar hur mycket som helst för saker och ting, men man vet ju ungefär vad priset ligger på hos kedjorna.
Riktigt nöjd är jag! Pricken över i:et vore om jag hittar någon kedja att sätta på skaftet och runt klacken, vet ni vad jag menar?

Nu står en potatisgratäng i ugnen och luktar gott, till det blir det lövbiff. Sen ska vi ut och kolla på crusingen som är i stan. Tänkte ta med mig kameran ut, tycker det är skoj att titta på snygga bilar!

3 kommentarer:

EmelieCatrine sa...

Ja, men perfekt! Följ med ut nästa helg då? :-)
Vi går väl antagligen till Hugo eller Palace då, Hugo är bäst på sommaren tycker jag och Palace på vintern. Otten HATAR jag! Förlåt, men det är bara utlänningar där.. Åh, Manesa vill jag med till, SJUKT mysigt där!

Men du, dom där skorna var ju coola. Bra pris också, klacken var perfa ;-) Ja, men nätshoppa på. Det är roligt när det dyker upp något på posten som man ska hämta ut, visserligen nätshoppar jag ALDRIG men..

Var crusingen bra sen föressten?
Ja, men jag kan berätta i morgon på msn eller något :-) Hoppas bara grejen går i genom så att säga, så man inte blir hyperglad och sen händer inget.. Om du förstår vad jag menar?

Stor lördagskram från mig!

Catja sa...

Fin blogg :)

Johanna sa...

MEn vi vill se dom på dig!