måndag, augusti 03, 2009

Boston & China


Ni kanske inte visste det men E.T och hans syster bor hemma hos oss!
Nej då, det är bara mina katter Boston och China. De ligger och myser på/under filten med Olle nu. Boston gillar att ligga under filten och sticka ut huvudet. Han ser nästan ut som E.T då när han sitter i cykelkorgen under filten. I filmen ni vet!
Jag tänkte att jag skulle skaffa ett bankkort med foto på och då ska jag ha mina nakenfisar såklart. Ska bara välja vilket foto jag ska välja, har en hel del.
Vi har precis ätit god middag (baconinlindad fläskfilé) och strax ska vi åka iväg en sväng till Ingelsta. Ska uppdatera bättre här nu och inte slöa som jag gjorde i helgen.

1 kommentar:

Sari sa...

Vilka söta kissar! Lite nyfiken, hurdana är dem i rasen? Är dem sällskapliga eller tvärtom (: