torsdag, augusti 06, 2009

Hårsvall

Jag är sugen på att skaffa mig lite Beckham svall!
Jag hatar hårförlängningar, permanenta sådana med lim och liknande. Det blir så ofräsht och är väldigt jobbigt att hålla efter.
Däremot är clip-ons otroligt bra! Då man man få lite extra volym eller längd precis när man vill och om man blir less är det bara att plocka ur det.
Jag är ganska nöjd med min längd på håret jag har nu, men jag önskar mig mer svall helt enkelt. Klart att det gärna få bli ett par cm längre.
Vi ska nog en sväng till Stockholm framöver så då kanske det blir en tripp till Taj mahal för att köpa lite hår till håret.

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag köpte mitt clips on set på Taj mahal fast på nätet.Det var skit bra faktiskt. Är ju kul att mixtra lite med håret. Har haft löshår m tejp innan..Inget ja rekomenderar.Mycket bättre med clips. För ja tröttnar rätt så snabbt. Och då e detta ett bra alternativ