fredag, augusti 21, 2009

Fredag morgon 21 augusti

God morgon god morgon! Eller det kanske är någon annan tidpunkt på dygnet när ni läser detta? Men för mig är klockan exakt 07.11 nu. Alldeles för tidigt att vara uppe en fredagsmorgon alltså. Men det är bara att bita ihop och tänka att det är en vecka kvar tills jag är ledig, haha...nåväl.
Jo just det, visst är de här bootsen från Monki lite tuffa? Vet inte om de är riktigt min stil, ser lite för robusta ut för min del. Ska ändå kika efter dem, de kan ju vara nått att ha. Kostar endast 500:-. Nu ska jag forstätta att äta min morgonföda. I eftermiddag ska jag till frisören och färga håret. See you later!

4 kommentarer:

nadja sa...

vilka snygga skor

nadja sa...

vilka fina skor

Sofie sa...

Den var himla god också... Hihi :) Jaså, relativt nyinflyttad i stan? Hur kommer det sig att du/ni flyttade? Fin blogg förresten :)

EmelieCatrine sa...

Men hej Elin! :-) Vad kul att du hittade till min blogg och vad KUL att du också bor i Norrköping! Jaha, vart har du bott innan då? Mina naglar? Nej, men usch.. Haha, dom är ju inte ett dugg snygga. Har ju gips nu och har haft i snart 2 veckor så har inte kunnat fixa naglarna. Men tack ändå! :-)

Vad händer ikväll då, ska du ut?

Kram Emelie