söndag, augusti 02, 2009

Var är du?

Jag har tappat min inspiration till att blogga, säga gärna till om ni hittat den!
Men det blir så ibland när man har mycket annat att tänka på, det skrivs dåligt på flera bloggar jag läser. Så är det i sommartider.
Nu är det redan augusti, snart är det jul igen. Hemskt! Förhösten går bra men sen...huuja!
I morgon är det måndag igen och Olle ska släppa sin 6 veckors semester och börja jobba. Allt kommer bli som vanligt igen. Bilden tog jag igår på farmor och farfars altan, därför står det 1 augusti och inte 2.a...ja ni förstår.
Kanske ska berätta lite om helgen också. I fredags var vi i öltältet, öltält är inte min grej. Jag kan förstår de som tycker sånt är kul med det är inte min grej. Det är för intimt helt enkelt. Jag tycker att underhållningen var under all kritik, annars hade det kanske varit ok. Jag är så kräsen. =) Träffade några gamla klasskompisar från högstadiet som man inte sett på 6 år, det var skoj att se dem. Igår gick vi på marknaden i det härliga vädret. Detta enda vi köpte var chips, men det fick räcka. Åt en äcklig hamburgare också. Sen åkte vi hem till mamam och pappa och grillade, det var mycket godare! Vid 19.30 eller nått gick jag och sov ett par timmar för mina ögon rann så mkt av någon allergi. Skitjobbigt var det, men så är det. Sen har vi sovit med katterna hos farmor och farfar i helgen. Och idag åkte vi hem, det var nog allt och lite till . =)

Inga kommentarer: