onsdag, augusti 05, 2009

Ny Tunika

Så skönt att var att komma ut! Jag gick en sväng på stan och runt Industrilandkapet, funderar på om jag ska dit och fota lite i morgon. Har sagt att jag ska göra det sen vi flyttade hit för 1 år sedan, så det är väl på tiden.
Den här tunikan köpte jag på Vero moda iaf. Den ser lite damig ut på bilden men är skitsnygg på tillsammans med shorts. Kommer också passa bra med lacktights och liknande i höst. Med lite nitarmband blir det fränt minsann. Det som känns mest otippat när det gäller färgen, men jag passade faktiskt bra i de jordnära tonerna.
Annars var det inte mycket att ha i butikerna tycker jag.
Inhandlade en ny ögonskugga idag också, köper sällan smink. Sist var i julas, förutom masccara då, det byter jag var tredje månad ungefär. Åh, snart ska jag nog krypa ner under täcker. Haha! Det är så skönt att lägga sig tidigt när man är ensam hemma, det enda som saknas är en tv i sovrummet.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den var riktigt fin.Vad kostade den?!kram