måndag, augusti 17, 2009

Här går det undan!

Jag har gjort mig i ordning, ätit, slappat på 45 min...nu är det 30 min kvar tills jag ska åka till jobbet. Väldigt så effektiv jag är denna måndags morgon i mitten av aug.
Nu har vi bott i Norrköping i 1 år! Innan dess bodde vi i Nässjö, det var inget höjdare vill jag påstå. Då är det mycket bättre här!
Idag jobbar jag till 17.30 så det blir en heldag på jobbet. Ikväll händer inte allt för mkt, ska bara ta det lugnt tillsammans med Olle för i morgon kväll åker han iväg och jobbar en vecka.
Vet inte vad bilden ovan har med detta att göra, men ja...Gynning har blivit svarthårig, hon har en snygg outfit..och hunden är snygg. Vi träffade ju två Grand när vi hämtade katterna efter Kiruna, men jag undrar om inte de var större än denna. Deras huvud är ju helt enorma! Men en Italiensk vinthund ligger nog mig varmast om hjärtat ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Veldig fint outfit :)