söndag, augusti 09, 2009

My Boy

Jag saknar min Olle! I natt vaknade jag upp och då låg han inte bredvid mig i sängen så jag började ropa efter honom; "Olle! Olle!". Ibland brukar han gå och lägga sig på soffan när det är för varmt i sovrummet, så jag trodde han låg där. Sen när jag suttit och ropat efter honom i ett par minuter och var sur över att han inte svarade så kom jag på att han inte ens är hemma. Jag har ju för tusan sovit ensam sen i tisdags för att han är och jobbar den här veckan. Jag är knäpp, tur att ingen såg mig.
I morgon kommer min prins hem på sitt skitiga tåg iaf. Nu ska jag diska och sen ska jag ut och gå med min ipod. Det lär ju inte vara den mest aktuella musiken på den då jag inte laddat den med ny musik sen vi åkte till Kiruna första gången, och det är 1,5 år sen.

Inga kommentarer: