fredag, augusti 28, 2009

Typsikt.

Jaha, vad har ni gjort sen sist jag skrev? Själv har jag kört in i en bilkö på Kungsgatan i centrala Norrköping. Fy tusan. Min första krock. Inte så allvarlig dock men bilen jag krockade med var silvrig BMW, och blev svart och bucklig efter jag varit på den. Jag var inte så självsäker då kan jag säga, jag var trött sedan innan, kände mig stresad och var påväg till jobbet. Så när detta hände rann bägaren över och jag börjar tjuta. Grät inför mannen jag körde på och sa "förlååååt förlåååt!!. En riktig cirkus ställde jag till med mitt i fredagstrafiken, typiskt mig att vara så dramatisk, haha. Det gick bra sen till slut i alla fall. Han som jag körde in i var en snäll man som sa att det inte gjorde något. (han vågade väl inget annat när jag stod och grät)
Oh my god vilken dag, den är inte slut än för jag jobbar till 22.00. Får hoppas på en bätter dag i morgon, och alla andra dagar.

1 kommentar:

Maolin sa...

Usch vad läskigt! Men någon gång ska det väl ske antar jag. Tur att det inte var värre. Men jag tror man har en fördel ibland att vara tjej, för då kommer man nog undan med mer. Undrar vad han hade sagt om det var en kille..haha.