söndag, augusti 09, 2009

Gårdagen

Igår var jag i Linköping och träffade Mickaela, vi gick en sväng på stan, var ute och åt och lite sånt. Sen följde hon med mig hem till Norrköping och vi kollade på en jättebra film, "Taken". Så den kan jag rekomendera att ni ser! Mikael och Mickaela har flyttat till en jättemysig lägenhet med ballkong och allt, det hade ju inte varit helt fel. Det är en stor nackdel att vi inte har ballkong, man känner sig så instängd.
Jag tog tåget till Linköping och det höll jag på att missa så det blev att springa i värmen, så nu har jag världens träningsvärk på baksidan av benen. Jag borde verkligen träna men jag har sagt upp mitt gymkort nu precis då jag aldrig kom iväg till gymmet. Ändå tar det Max 1 min att gå hemifrån och dit. Höjden av lathet kan stavas Elin. Idag vet jag inte vad som händer, ska nog ut och gå en promenad iaf. Jag har blivit beroende av att gå ut och gå efter den här veckan, det är så skönt. Men det kommer jag väl sluta med när regnet kommer nästa vecka, antagligen. Så mycket strunt jag skriver, jag har aldrig något vettigt att skriva nu för tiden.

Inga kommentarer: