lördag, augusti 01, 2009

Hår är en trend




Dessa kreaktioner är ifrån H&M.
Jag tyckte att pälsjackan kändes lite småkul förra hösten men det blev inget köpt, trivdes inte alls i dem jag testade och jag kände mig som en stor hamster i dem. Pälsvästen var fin men jag har svårt med att använda väst som ytterplagg. Jag är kluven, lite päls på kragen och händerna räcker nog för mig. Men man ska aldrig säga aldrig, var inte längesen man avskydde stuprörsjeans och tights.

Nu är vi iaf hos mina föräldrar i Virserum och väntar på att avnjuta grillat kött till middag. På marknaden köpte jag endast chips, det är mest skräp att köpa på marknader om jag får säga det själv. Ikväll ska vi åka ut en sväng til Skirö (en by mitt ute i skogen). Det är "bondfest" där som jag kallar det, en väldigt populär aktivitet att mötas och festa på här i skogarna. Vi ska dock bara poppa i bilen och kolla läget. I morgon åker vi hem så jag antar att vi hörs då! Jag har haft besöksrekord här igen, väldans roligt! Tack för komentarerna jag får, det motiverar mig!

Inga kommentarer: