söndag, augusti 30, 2009

Fina naglar

Mina naglar gick av när jag skalade potatis, nu är de inte fina alls. Sen är de helt gul-bruna av brun utan sol, inte snyggt alls!
Jag är sugen på att sätta nagelförlängning igen men kommer i så fall välja Silke framför Gelé. Jag tycker att gelénaglarna blev för tjocka helt enkelt. Sen vill jag ha dem längre än sist med. Få se hur jag gör. Nu slipper jag betala 360:-/mån för ett gymkort jag inte använder eftersom det är uppsagt. Då kan jag lägga dem pengarna på mina naglar istället. Mycket roligare!

1 kommentar:

Sofie sa...

Haha skala potatis och fina naglar är ingen bra kombo.. ;P
Vi är nog lite lika när det gäller håret, jag gjorde misstaget att klippa av mig mitt långa hår i våras, aldrig varit så besviken över mitt hår som jag var då..usch! Bara att börja om, tycker dock att håret är mer slitet nu än var det va då.. Nåja, växer gör det ju iaf, även om det tar alldeles för lång tid!
Jag har faktiskt släktingar i Småland! Eller ja, är faktiskt halv smålänning, o halv östgöte, haha. Mamma är ifrån Hallingeberg, där jag har min morbror och sysslingar.
Jo då förstår jag att det är skönt med kombi, om ni åker så långt :)
Det var första gången som jag var på Manesa igår, supermysigt! Får planera en utgång med ett stopp på Manesa snart tycker jag, var en tjej som fyllde år där igår och hade världens största drink! De hade tydligen spelat happy birthday musik o ballonger o grejer.. Kul!
Jag ska också jobba hela veckan, går en åttadagars tur nu, men ledig helgen som kommer :) Ska upp till en kompis i Flen någon dag o hälsa på, ut o rida på min medryttarhäst, kanske en bio på fredagen. Annars har jag inte så mkt planer för veckan heller, en klocka ska jag köpa på carl&henrik iaf :)
Nope, jag är singel. Träffar en kille nu, (därför jag har gått på bio så mycket, haha), men vet inte hur pass seriöst det är. Tar det som det kommer antagligen :) Hur länge har du & killen varit tsm då? (Eller har jag redan frågat det, haha).
Hihi oj tack så mycket! :) Gillar jag dom med om jag ska vara ärlig.. ;P
Hoppas ni har det trevlig på bion! Får säga om den är sevärd :) Kramar!