söndag, oktober 05, 2008

Terapi är det bästa som finns!

I natt sov jag i tolv timmar, det var så otroligt skönt att få sova! Är dock rejält trött idag med. Blev aldrig att jag orkade ta mig till utställningen och titta så jag tog en runda på stan istället. Helt plötsligt började jag plocka på mig allt möjligt, annars brukar jag aldrig hitta något. Det värsta/bästa är att jag hade lätt kunnat plocka på mig lite mycket till.

Blev i alla fall...
Ett svart och grått baslinne, samt ett prickigt paraply från H&M.
En svart höftlång kofta från Vero Moda.
En lila(!) T-shirt och en satin"jacka" från Vila.
Väska från Cubus.
Trosor från New Yorker (första gången jag hittar något där).
Rött och rosa/lila nagellack från Isadora. (ihop om att dem ska bli lika snygga som
Patricjas men det kan jag nog glömma.)

Jag fick alltså hela elva prylar för 1300kr,(kap!) sen busskort också, så 1500 spänn gick det idag. Ångesten kommer väl krypa på nu mot kvällen sen kommer jag säkert ta något på öppet köp som vanligt. Först handlar jag för att jag ska blir glad sen lämnar jag tillbaka saker för att jag får ångest. Haha, jag är precis på Carrie i Sex And The City. Nåväl, Olle kommer hem i morgon och då får han bedömma också. Det är roligt att gå på stan på söndagar för dem dagarna är ju så fruktansvärt tråkiga. Det finns så snygga pälskragar på Monki, Gina och Vila, sånna att sätta runt jackan eller bara ha runt tröjan. Blir kanske en sån under nästa vecka för nu ångrar jag mig. Päls Päls Päls (fusk). Jag vill verkligen arbeta i en butik. Undra om det ens är lönt att gå runt och lämna cv överallt?

I morgon kommer Olle hem, Woho!!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är tomt utan dig på jobbet! Jag har faktiskt sålt, tro det eller ej! :P