onsdag, oktober 15, 2008

November 2006

OM JUST DIG
NAMN: Elin Axelsson
FÖDD : 8 mars 1988
SMEKNAMN : Elin och Gumman.
FAMILJ : Olle, Boston, Mamma, pappa, Mathilda, Hanna och Wilma.
INTRESSEN : Heminredning, mode och katter.

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..
SAKNAT NÅGON : Ja, jag saknar många!
ÅNGRAT NÅGOT: Nej, bara småsaker.
LJUGIT : Nej.
SVIKIT NÅGON : Nej.
GRÅTIT : Ja det har jag.
SKRATTAT : Jo det med.
VARIT SJUK : Inte sjuk, mest ont i kroppen.
VARIT UTOMLANDS : Nej.
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Nej,

KÄNSLOR
GRÅTER DU OFTA : Bara när det är nödvändigt.
SKRATTAR DU OFTA : Försöker så ofta det går.
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Nedstämd, orolig och ensam.
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Sen i måndags har jag mått mindre bra.
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Nej.
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHET/ER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Haha, en liten.

KÄRLEK!
FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Kärleken är hos mig varje månad.
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Min kärlek är Olle och han är jag kär i.
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja absolut.
HUR MÅNGA GGR HAR DU STRULAT DENNA MÅNAD : Ingen,
HAR DU BLIVIT SÅRAD AV KÄRLEKEN: Nje.
HAR DU BLIVIT LYCKLIG AV KÄRLEKEN: Ja!
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Han ska vara min.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Inte kortare än mig.
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Brunett
FÅR DU MÅNGA KILLAR : Det vet jag inte för jag är inte på jakt efter någon.

UTSEENDET PÅ DIG
BRUNETT ELLER BLONDIN: Blondin
ÖGONFÄRG: Grön
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Långt
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Då och då
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja, fast det vill jag inte.
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nje, inte nu för tiden.
SMINKAR DU DIG: Ja oftast.
VARFÖR? ÄR DU INTE VACKER UTAN ? : Nej jag ser ut som Shrek! ;-)


..ALLA TJEJER MÅSTE GÖRA DETTA, DET ÄR FÖRSENT ATT BARA STRUNTA I DET.INOM NÅGRA FÅ MINUTER SÅ KOMMER NÅGOT JÄTTE JOBBIGT ATT HÄNDA I DITT LIV, OM DU INTE GÖR DETTA.MEN OM DU NU GÖR DETTA ,SÅ KÄNN DIG STOLT!.. NÅGOT BRA HÄNDER I VECKAA!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tss, nonsens. Klart att du vill bli modell. Varför lade du annars upp en sensuell bild på dig själv på moore.se en gång i tiden? =)/F

Elin sa...

Men det var ju en gång i tiden som du säger. Nu är jag inte så sugen, men om någon vill att jag ska vara Guccis nya ansikte så kanske jag inte kan tacka nej? ;-)