måndag, oktober 20, 2008

The Sims/Jag vill handla!

Under eftermiddagen har jag spelat The Sims, det är så beroendeframkallande! Har byggt ett hus med tre rum och kök som Olle, jag och Boston bor i. Det gick inte välja sphynx så Boston är en siames istället. Har ju alla tilläggen med ikea osv. Tror bara det är h&m som saknas?
Kul att fördriva tiden på det i alla fall när man inte har så mycket annat att göra. Om en timma ungefär kommer Olle hem, så då blir det att åka och hämta honom. Slipper jag vara ensam mer.

Jag håller på att bli galen (eller jag är nog redan det). Sitter och matar in grejjer jag vill ha, köpa, bära och äga! Jag får klumpar i magen av att inte kunna shoppa, jag vill handla! Gina Tricot har öppnat sin webbshop nu...stackars mig! Jag måste sluta läsa modebloggar, sluta kolla på webbshoppar och sluta gå i affärer. Eller NEJ, jag måste få ett jobb!

Inga kommentarer: