fredag, oktober 03, 2008

I am a fejk!

Förlåt mina grannar att jag kör igång dammsugaren så här på fredags kvällen! Men ibland räcker inte tiden till så man får ihop städningen på eftermiddagen.

Nu luktar det ljuvligt här hemma för det var så god doft på skurmedlet, älskar när det är nystädat!
Idag efter jobbet gick jag och Patricja till stan och åt på donken, det var gott för jag var så himla hungrig. Synd att man inte blir mätt där bara, man blir bara fet. Det är konstigt att man kan bli fet av mat som man inte blir mätt av. Nåväl. Jag skulle köpa mina koftor på Cubus och dem fanns inte kvar! Blev lite besviken där och fick ta någon halvbra kofta på Vero Moda istället, nödlösningskoftan. Det kommer väl komma in snyggare någon gång, hoppas jag.
Testade en jättesöt/tuff/cool på H&M också, tror jag ska slå till på den på söndag! Dock är den marinblå, hade velat ha en svart eller grå...men det är ju pälsen jag vill åt.

(Vart tvungen att ta bilder så jag kan överväga här hemma vad mitt beslut skulle bli)
Jag känner att jag har lite päls-hyseri, såg en sån fin på väst på BikBok,(se bild) men när ska man använda den? Det är coolt med päls, men det ska vara fejk såklart!
När jag kom hem från stan så tvättade jag Boston och gjorde han ren och fin till utställningen i morgon, ska bli himla roligt! (hoppas jag!). Är tveksam på hur det kommer gå då det är riktigt fina sphynxar med i morgon, det roligaste är ju att se alla kattraser och träffa andra sphynx-ägare. :)

Inga kommentarer: