fredag, oktober 03, 2008

Hello 70´s!

Vilken hemsk natt!! GAH! Vaknade strax innan 4.30 och var nästan säker på att mitt liv här på jorden var över och att jag skulle dö. Hade världens magont!! Svettades och illamående var bara förnamnet. Jag tog mig två alvedon sen badade jag i badkaret i hett vatten. Boston tog hand om mig hela tiden som tur var. Jag kunde knappt andas för att jag hade så ont. Det gick över lite efter badet som tur var så jag har kunnat sova lite. Magontet sitter fortfarande kvar lite, får leva på alvedon hela dagen. Idag efter jobbet ska jag in till stan har jag bestämt mig för, måste köpa lite koftor. Det blir många bilder på mig själv den här veckan men jag känner det att det är ju min blogg och det är mig ni vill läsa om, så då är det inte mer än rätt att vara ego. Dessutom har jag en "70-talsfrisyr" (lite iaf) idag som jag vill visa upp. (har aldrig haft mittbena!)Är dock en aning sliten efter min brutala och svettiga morgon, tacck gode gud för hett vatten och badkar. Tack tack tack! Fredag idag! Ciaó ciaó ciaó (som Calle skulle sagt.)

Inga kommentarer: