torsdag, oktober 02, 2008

Kan inte leva utan choklad!


Choklad är det absolut godaste och lyxigaste som finns, jag ÄLSKAR choklad! CHOKLAD! Är hemma på lunch nu, har käkat lite och nu till efterätt sitter jag och äter Carte dor Fever chocolate och jag menar allvar när jag säger att det är världens godaste chokladglass jag ätit! Glassen smakar mycket choklad och innehåller chokladsås och browniesbitar. Ni måste förstå hur gott detta är! Äter förstås direkt ur paketet också, detta kommer bli min död!

Idag går det segt på jobbet, vi har ett nytt dealingsystem som suger! jag vill ringa med mobilen på egna listor, mycket bättre! När jag slutar kl 17 måste jag hem och städa, det tar sån tid att göra det när man är själv. Just då önskar jag att vi hade en liten lägenhet...Hej då!

Inga kommentarer: