tisdag, oktober 28, 2008

Äntligen Hemma

Nu har jag jobbat och det var kallt, jag hatar kyla och vinter! Ska sitta under filten i soffan med Boston och kolla på Äntligen hemma, kanske äta lite choklad och en kopp the också. Ska fundera över om jag verkligen behöver fixa naglarna och köpa dem där uggsen också. Hmm, tufft beslut. Jag tänker alltid att det kanske kommer upp något annat jag vill göra för dem där pengarna istället. Men med vinterkläder och skor är det ju så att det försvinner på direkten för alla har sån köphysteri kring det. Sen skulle jag gärna vilja veta vad det blivit för färger på bråstorpskattens kattungar, hoppas pojkarna blev creme eller liknande, och gärna maskade! =) Jag vill ha en kille i samma färg som Afrodite, den är så behaglig på något vis.
Nu ska jag förbereda mig inför tvtittandet, är ju Desperate housewives också. Sen ska jag lägga mig ensam i min stora säng och drömma om min prins som kör tåg mitt i natten i de småländska mörka skogarna.
Gud så det pirrar i min mage -hoppas hoppas- !!

1 kommentar:

Zandra sa...

Snygg kisse, och jävligt ballt namn!