fredag, oktober 17, 2008

Jag fick den!


Idag har jag varit i Linköping och hälsat på Mickaela. De var roligt, synd bara att vi hade lite dåligt med tid eftersom jag skulle hämta Olle. Vi får ses längre nästa gång helt enkelt! Vi var inne på Gina Tircot och där fanns den! Min älskade håriga rävhalsduk! Den var ju slut här i Norrköping och jag blev så besviken. Det fanns så mycket fint på Gina nu, så typiskt när jag inte kan köpa mig en massa längre! Nu har kurskatalogen från komvux också, får se hur jag ska göra med det där. Blir ju till att fortsätta söka massor av jobb men jag kommer ändå söka till omvårdnadsutbildningen. Jajaja...
I morgon blir det fullt upp för då kommer farmor och farfar sen åker Olle och jobbar igen på kvällen. Nu ska vi kolla på någon massagestol, som är skitful. He he.

Inga kommentarer: