fredag, oktober 17, 2008

God Förmiddag Fina Fredag!

Jag älskar fredagar! Det är någon speciell känsla när man vaknar upp och vet att det är fredag, sitter nog kvar sen man gick i skolan. Det var så skönt att stiga upp idag och känna att det var rent i hela lägenheten!
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra idag, Olle kommer hem kl 17.00 men fram tills dess har jag inte en susning. Funderar på om jag ska gå till Komvux och se om den nya kurskatalogen har kommit? Visst skulle jag kunna studera på högskola också men det finns ju inga utbildningar som tilltalar mig. Det skulle vara butikskommunikation i så fall men jag vill inte flytta och inte Olle heller. Kom ju faktiskt in på den utbildningen på Växjö Universitet förra året, sen valde jag att gå marknadsassistent och ledare inom handel i Nässjö istället. Nu i efterhand hade det blivit Växjö om det inte var för att jag träffade Olle i där. Nåväl!
Är fortfarande sjukt sugen på att baka, men vad ska jag med massa kakor till när jag knappt äter det själv? Olle äter ju det mesta som är sött så det skulle väl lösa sig. ;-)
Nu tror jag det är dags för frukost, jag får återkomma!

Inga kommentarer: