torsdag, oktober 16, 2008

Hatar när inget händer




Bilderna som jag tog på Boston igår. Han har sin nya tröja, den är dock till hundar vilket gör att den är lite kort i ryggen. Han ser ut som en söt E.T med luvan på. Åh, min lilla pojke! :)

Idag har jag städat hela lägenheten väldigt grundligt. Eftersom inte internet har funkat under eftermiddagen så kunde jag storstäda istället. Älskar känslan av att det är rent överallt, jag är ju otroligt pedant. Kan inte slappna av om jag vet att det finns saker att göra här hemma, nu har jag all tid i världen till att hå vårat "perfekta" rena hem. Det där med att jag är så pedant kan gå överstyr ibland, jag måste diska på ett speciellt sätt sen ska disken sättas i en speciell ordning i diskstället så det ser snyggt ut. Likadant är det när jag hänger kläder. Men det kanske inte handlar om att vara pedant, det kanske är tvångstankar? Jag har svårt att se Olle göra dessa sysslor som jag utför väldigt ambitiöst, det kliar i fingrarna på mig när han gör saker på "fel sätt". Nog är jag lite konstig va?
Nu har jag precis ätit potatis stekt i olivolja med ägg och gräddsås, mycket gott. Jag skulle ju träffa Malin idag men eftersom inte internet har fungerat och jag inte har henens nr har det varit svårt att få tag på henne. Vi får helt enkelt ta det en annan dag hoppas jag! :)
Jag avskyr att inget händer, att jag inte har något att se fram emot. Skulle vilja göra något roligt, alla dagar känns likadana och det händer aldrig något. Jag är så uttråkad och jag har bara varit hemma sen i måndags! Jag har hela garderoben full med nya partykläder och det blir aldrig något party, så illa. Tur att man inte sitter kvar i Nässjö i alla fall!
På söndag ska jag och Patricja ta en fika på Fräcka fröken, då blir det äntligen blåbärspaj! Ser jag fram emot!

Inga kommentarer: