söndag, oktober 12, 2008

Dem där bloggarna alltså

Modebloggar och Styleroom är en dyr last!
Det finns så mycket man vill ha och göra så fort man kikar på allt fint. Man kan inte ha allt, jag måste förstå det någon gång.
Idag har jag och Olle varit på stan lite och i Ingelstad. Usch, ännu mer ångest för när man går på stan hittar man ju så mycket man vill ha. Testade glasögonen igen och nu vill jag inte ha dem längre och det är ju bra. Sen prövade jag pälsjackan och den fällde lite väl mycket faktiskt. Nu vill jag istället ha en orange kartell lampa i köket och oranga koziolplattor. Vardagsrummet ska jag vänta med till julsakerna börjar trilla in, finns en jättemysig hårig pläd på shape som jag vill ha dit in och sen blir det rött till jul. Längtar efter att få upp lite julsaker, kommer bli mysigt!
Har upptäckt att jag nog blir tvungen att klippa mig snart. Har ju gjort ett internt test med mig själv hur länge jag kan klara mig utan att klippa mig och nu har det gått 8 månader. Tror mitt hår inte klarar så mycket mer för topparna är rätt så torra och trista. Sen är det lite pinsamt om folk råkar se det, ser illa ut om det skulle vara så pass slitet att man lägger märke till det?
Vet bara inte hur jag ska klippa mig, eftersom jag är en fegis. Gillar Paris frissa här i alla fall. Någon som vill tipsa om en bra salong här i Norrköping som man kan besöka?

Inga kommentarer: