fredag, oktober 31, 2008

Gamla tider


Nu sitter jag här ensam och har kollar igenom gamla Virserumsbor på Facebook. Kommer upp så många minnen, roliga, tråkiga och pinsamma. Känner mig riktigt nostalgisk! =) Jag tror jag har upplevt 99% av dem med Malin. Ja herregud så vi höll på och folk höll på att bråka och ha sig. Önskar man vågade nämna några namn här men det är bäst att låta bli. Det jag minns mest från Virsetumstiden var att jag och Malin cyklade väldigt mycket och ofta nere vid ån. Jag minns så väl hennes lila cykel med svart styre och tjocka handtag. Jag hade en cerise med vitt styre och den var inte lika snygg som hennes. Jag förstår inte hur vi kunde få tiden att gå och hur vi kom på så mycket saker att göra hela tiden? (endel dumma saker, haha) Vi måste haft väldigt bra fantasi. Att paddla kanot blev en tradition efter att vi haft sönder en åra till båten, det var kul. Jag skulle inte kunna tänka mig att flytta dit igen dock, gillar stadslivet mer och har alltid vetat att jag vill flytta ifrån Virserum. Men det var ingen dålig plats att växa upp på och nästan alla mina bästa minnen kommer därifrån. =) Nu ska jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: