torsdag, oktober 02, 2008

Gillar telefonförsäljare

Man är ju så fräsch och snygg efter en dag på jobbet, leker städtant nu!
En trevlig kille från Tre i Jönköping ringde mig idag efter jobbet. Det var så roligt att prata med honom, han försökte värva mig till att börja jobba där meen jag är inte så sugen på att flytta tillbaka dit. Var så kul på jobbet i eftermiddags, Calle, Jacob och jag har en intern tävling i vårat rum: Den som säljer får välja en personn i rummet som ska ta av sig ett plagg. Så när Calle fick iväg ett abb var det bara för Jacob att slänga av sig tröjan så där satt han på kontoret i bar överkropp och de andra bara tittade. Ibland kan man inte vara seriös hela tiden helt enkelt.

Nu har jag städat toan och hallen, ska fortsätta dammtorka när Olle ringer så tiden går snabbare. Dammsugningen får vänta tills i morgon. Har packat Bostons väska till utställningen också, kommer vara så fint. Väska och bur i kamoflage, det ska små krigare ha minsann.
Får inte glömma hans vacc intyg och sånt bara, då är det illa. Ska lägga ner det på en gång. Ikväll blir det Idol och Lyxfällan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Goa lökar. Vad kostade dem?

Elin sa...

Jag tror att dem kommer från min mammas gener. Tänk vilken tur jag hade! :-O