onsdag, oktober 01, 2008

Sugen på något

Jag är så sugen på McDonalds, även om jag redan ätit. Ska ta mig lite chokladglass sen med chokladsås och brownies, mums! Men så här kan man inte glassa alltid, måste kanske börja tänka på vad jag äter så jag inte vaknar upp en dag med övervikt och hull. Men idag ska jag ta mig lite för att det är så synd om mig som är ensam hemma. :)
Dem två som säljer mest på kontoret den här månaden kommer få en tv eller laptop, jag vill vinna! vore himla kul. Inte för jag behöver något utav dem man det vore roligt att vinna!
Jag och Boston har legat och mys lite i soffan nu och kollat på Singelmammor. Olles mamma sa att jag påminde så mycket om en tjej där och en annan okänd människa sa det i förra veckan också när jag stod i kön på Wedins, lite läskigt. Tror jag vet vem dem menade nu i alla fall, tur att hon inte var ful...haha skämt å sido. Det var ett bra program faktiskt, ska nog se det fler gånger. Här är lite bilder från i söndag när mamma, pappa syrran och Tim var här, Monica med förstås. Firade ju Olle lite i efterskott. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker du är himla lik tjejen i idoljuryn.