söndag, oktober 26, 2008

Vintertid


Idag har jag fått julkänslor, stickad tröja, mössa, mörker och julsaker. :) Har varit i Ingelsta och kollat runt idag, är så roligt att kolla på julsaker, och mysigt. Har köpt två "toppar" (lampor) som vart jättemysiga. Ställde fram dem redan nu, de är ju ändå svarta. Ska bli kul att köpa kuddar och annat smått och gott till vardagsrummet sen framöver. Har gjort i ordning lte i hallen och köket nu under eftermiddagen också, så det blir något nytt. Köpte en svart tunna och lock i plåt så vi har något snyggt att förvara Bostons foder i. Nu har vi precis ätit tacos och jag väntar på att blåbärspajen i ugnen ska bli klar. Fick blåbär av farmor när dem var här förra helgen och nu kunde jag inte hålla mig längre. Ikväll blir det bara mys i soffan, ska ta och reda upp här nu och försöka få bort Olle från sitt *j* Nhl. Förresten, jag har hittat ett par Snygga uggs som jag vill ha, dem var tighta och inte sådär slappa och jobbiga, utan perfekta i äkta läder/mocka och dyra. Men man kan alltid önska sig! :)

Inga kommentarer: