onsdag, oktober 22, 2008

Tjuriga kärringar

Har varit på arbetsförmedlingen idag och pratat med värsta tjurkärringen. Hon var helt otrolig, både mot mig och Olle. Jag hade helt klart passat bättre till att ta hennes jobb än vad hon gjorde själv. Kunde inte ens skriva på datorn eller försöka vara trevlig. Nåväl då är det fixat i alla fall, behöver bara få arbetsgivarintygen påskrivna också. Har skickat in papprerna till Komvux nu med, får vi väl se hur det går med det. Är så himla less på allt just nu bara!
Ska laga mat och diska sen gå till gymmet, blir hög musik och full fart. Behöver avreagera mig lite. Fick en fruktansvärd lön också, den är så sjuk att jag trodde jag skull smälla av. Sen har dem dragit arbetsgivaravgiften på min lön också, fattar ingenting?
På fredag kommer det lite folk hit och då blir det fest, ser ut som jag bli ensam tjej så om det är någon kvinna där ute som vill vara moraliskt stöd till mig är du/ni välkommen/välkomna. Nu ska jag göra allt det där som kvinnor gör, tydligen.

Inga kommentarer: