lördag, oktober 11, 2008

Brilliant

Idag har vi gått en sväng på stan och fikat. Jag vill så gärna köpa oranga prylar till vardagsrummet men jag får inte det för Olle. Just nu har vi grönt och det känns inte riktigt rätt nu på hösten. Det finns prylar på Lagerhause i en perfekt orange nyans, skulle vara så fint och sen en snygg pälspläd på soffan...hmm.
Jag testade ett par skitsnygga glasögonbågar på Synoptik idag, vill verkligen ha dem. Kände mig nästan lite snygg i dem faktiskt. Så dem skulle jag gärna vilja ha, liknar dem på bilden fast en ning mindre. Nu ska vi laga tacos sen ska vi glassa i soffan med chips och kolla på Stjärnor på is! Carina Berg är så snygg i håret att jag blir grön av avundssjuka och Gynning är underbar som alltid!
Förresten såg vi Rallybrudarna igår och den var väldigt bra! =)

Inga kommentarer: