lördag, oktober 04, 2008

Utställning, permiär!

Gud vilken lång och otroligt trött dag! Sov bara 2 timmar i natt så jag känner mig helt borta just nu. Körde till och med fel när jag skulle köra hem från utställningen (som ligger 2km hemifrån). Det var jättetrevligt att ställa ut och många tanter gillade lilla Bossi. Vi var bara tre sphynxar, skulle visst vara fler i morgon men då ska jag bara titta. Bostons syrra Bitchen vann över honom i kategorin men han kom först av killarna och fick en rosett. Bitchen har ju tagit tre BIS nu så, hon är så himla söt så det är sjukt. Boston fick massor av beröm av domaren, kroppen var exelent! Allt var bra förutom att han saknar lite hull på kinderna men det kommer komma när han växt till sig så jag ska vänta några månader till nästa utställning för då kommer han bara gå som kastrat också och inte tävla mot syrran. Fick fina ord och han såg mycket lovande ut så det kändes roligt! Dagen har gått jättebra och jag gör gärna om det igen! Nu ska jag plocka upp alla grejjer och göra i ordning. Kl 20.00 ska jag inte missa stjärnor på is!

Här är en bild på Bostons syrra mamma! =)

Inga kommentarer: