måndag, oktober 20, 2008

Min vit/gråa säl

Hej på er!
Så här ser det ut hos oss på kvällarna, Boston Gurkan ska alltid bre ut sig och sova på en och snarka. <3>
Idag har jag inte gjort mycket än men det är väl så det ska vara när man har "semester". Det har kommit Ett nytt jobb på platsbanken idag, vilken katastrof! När jag gjort mig klar ska jag gå till komvux och lämna ansökan till undersköterska-utbildningen. Det känns faktiskt fel eftersom det inte är vad jag verkligen vill. Men som dem säger i boxer-reklamen "the simple path". Det bästa vore att hitta ett jobb och börja plugga till frisör nästa höst. Well well... Ikväll kommer Olle hem, jag vill att vi ska hitta på något den här veckan när vi ändå är hemma båda två. Kanske åka till Stockholm över dagen, äta på Jensens? Det är såå himla mycket jag vill göra just nu och allt kostar pengar vilket man inte får av att vara arbetslös. Nästa gång jag åker till Linköping ska jag i alla fall gå in på Viking tattoo och höra lite vad det skulle kosta och när dem har tid, vill unna mig något ordentligt och en tatuering är ju en "investering" som man har hela livet. Sen vill jag göra naglarna fina också för Patricjas är så himla snygga! Nåväl, en sak i taget här nu. Får väl ringa McDonalds och höra om det finns någon ledig plats. På något sätt känns det som att McDonalds är sista utvägen, varför är det så?

Inga kommentarer: